"מנהלי שיווק טובים ראשית צריכים לעשות היטב את שיעורי הבית שלהם, להבין מהו הצורך וליישם אותו בדרך שיראה ROI בעל ערך אמיתי לכל הארגון. לפתוח דף פייסבוק בשביל "להיות שם" אולי היה מספיק טוב בתחילת הדרך, אבל זה בהחלט לא מספיק טוב היום".
"מנהלי שיווק טובים ראשית צריכים לעשות היטב את שיעורי הבית שלהם, להבין מהו הצורך וליישם אותו בדרך שיראה ROI בעל ערך אמיתי לכל הארגון. לפתוח דף פייסבוק בשביל "להיות שם" אולי היה מספיק טוב בתחילת הדרך, אבל זה בהחלט לא מספיק טוב היום".