מיכל גורדון, מנהלת משאבי האנוש של חטיבת מערכות בקבוצת טלדור, משתפת בתובנותיה מתקופת הקורונה ובהערכותיה לגבי השפעותיו העתידיות של המשבר על שוק העבודה. "להערכתי, המודל של עבודה מהבית כאן כדי להישאר. בתקופת המשבר חברות רבות נוכחו לגלות שעבודה מהבית לא פוגעת בהכרח בהיקף התפוקות ובזמינות העובדים במהלך יום העבודה. התקשורת בין העובדים הפכה להיות מאחורי המסך, אבל הכמות והאיכות לא נפגעו. מאידך, עובדים שהתקשו לעבוד מהבית, פנו אלינו ואפשרנו להם לעבוד מהמשרד, או עבודה לסירוגין מהבית ומהמשרד" היא מספרת.
בנוגע למדידת תפוקות העבודה מהבית, אומרת גורדון "למדנו שניתן למדוד תפוקות באמצעות ניהול ובקרה של המנהלים על עבודת העובדים, שהוכחה כיעילה. ישיבות שהתקיימו באמצעות מערכת WEBEX של חברת CISCO הוכיחו את עצמן, וכן תפקיד המנהל כאחראי על ייעול התקשורת הבין צוותית. הבנו שחשוב להצטייד במערכת תקשורת פנים ארגונית טובה שתאפשר לעובדים לתקשר ביניהם באופן רציף, להתייעץ על נושאים מקצועיים ולפתוח קבוצות לפי פרויקטים כדי למקד את העבודה בצורה יעילה יותר, בפרט בתקופות חירום מעין אלה", מוסיפה גורדון, ומתייחסת גם לחסרונות של עבודה מהבית- "אם יש משהו שגיליתי שאין לו תחליף, למרות הפתרונות השונים לעבודה מרחוק, זה החיבור הרגשי בין שני אנשים שנפגשים שמאפשר לייצר שיחות רכות יותר ו'לשבור את הקרח' למשל בשיחות מכירה – זה משהו שהזום לא יכול וכנראה גם לא יוכל למלא בעתיד".