חברות האינטרנט הגדולות הרגילו אותנו לקבל סיפוקים מידיים. הפחד מהחמצה הופך אותנו לפחות סבלניים לסביבה. איפה זה פוגש את הארגונים? בדיוק בנקודה שבה הם חייבים לבצע את השינויים הנדרשים כדי לספק ללקוחות שלהם חוויה מהירה וקלה ולייצר חדשנות ומצוינות עסקית
חברות האינטרנט הגדולות הרגילו אותנו לקבל סיפוקים מידיים. הפחד מהחמצה הופך אותנו לפחות סבלניים לסביבה. איפה זה פוגש את הארגונים? בדיוק בנקודה שבה הם חייבים לבצע את השינויים הנדרשים כדי לספק ללקוחות שלהם חוויה מהירה וקלה ולייצר חדשנות ומצוינות עסקית