תוכנה

טלדור ניצבת בחוד החנית של עולם התוכנה. אנו מלווים מזה שנים רבות את הארגונים המובילים במשק הישראלי ודואגים שלקוחותינו ייהנו מהפתרונות המתקדמים ביותר בשוק העולמי,והמותאמים לצרכיהם.

טלדור הינה שותפה בכירה של ארגונים רבים מכל קשת המגזרים, החל מהמגזר הפיננסי וענף התעשייה וההיי-טק, ועד למגזר הביטחוני והציבורי. אנו מקימים מערכות ארגוניות עבור הבנקים וחברות הביטוח המובילות, מסייעים לעיריות וקופות חולים לעבור למערך מחשוב בענן, מלווים חברות היי טק בפיתוח יכולות בתחומי ה- Big Data וה- Mobile ומפתחים כלים ייעודיים עבור גופי בטחון. אנו מקיימים שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברות ויצרני התוכנה המובילים בעולם. באמצעות צוות של מאות אנשי פיתוח מהמובילים בישראל ואנו מצליחים לספק ללקוחותינו לשירות מהיר וחכם מבחינה תקציבית

Big Data & Data Science

טלדור מיישמת פתרונות Big Data בשילוב עם מערכות וכלי ה- BI הקיימים בארגון, תוך העשרת הנתונים, המידע והמודלים בנתוני זמן אמת ובתובנות חדשות ומהירות. אנו מיישמים מגוון רחב של כלים ותשתיות בעולם ה- Big Data, הן בתחום החישוב המבוזר (MPP) והן בעולם האנליזה בזמן אמת, ומשתפת פעולה עם יצרנים מובילים כגון Dell-EMC, IBM, Oracle, Microsoft ועוד, וכן עם מגוון רחב של מוצרי Open Source.

חברות מכל המגזרים בהן יישמנו פתרונות Big Data מעידות שעברו שינוי תפישתי של ממש, המאפשר להם להפיק תובנות ארגוניות חדשות, כגון זיהוי וחיזוי של אירועים משמעותיים בחיי הלקוחות סביב מועד התרחשותם, העשרת פרופיל לקוח לביצוע פרסונליזציה, שיפור ויעול ניהול סיכונים ומניעת הונאות, מניעת הלבנות הון ועוד - תוך התייעלות תפעולית והפחתת עלויות.

לפרטים נוספים, חברת טריבייס : www.3base.co.il

פיתוח אפליקציות Web & Mobile

טלדור מובילת שוק ומומחית בתחום ה-Web וה-Mobile בישראל. אנו מתמחים בעולמות טכנולוגיים מגוונים ובפיתוח ב-PHP, Ruby on Rails, Java ו- Net. כמו כן, טיפחנו מומחיות מיוחדת בפיתוח Client Side תוך שימוש ב-HTML5 CSS3 ו- Javascript. התמחותנו בתחום ה-Mobile כוללת פיתוח ל-iOS ו-Android, בטכנולוגיות מתקדמות כגון: React Native ,Cordova, Ionic 2 & Angular 2. בנוסף, אנו מציעים קשת של פתרונות בעולם התשתיות בעזרת אנשי Devops מנוסים.

שירותי סטודיו UX/UI Frontend

התמחות בפיתוח אפליקציות וממשקי משתמש בעולמות האינטרנט, המובייל והאינטרנט של הדברים.
טכנולוגיות קוד פתוח כגון NodeJS, Angular ו- React. השילוב של טכנולוגיות אלה עם סטודיו עיצוב פנימי מאפשר לנו לייצר מוצרים וממשקי משתמש ייחודיים בסטנדרטים של עמק הסיליקון ובזמנים קצרים במיוחד.

לפרטים נוספים, חברת ספקטורי: https://www.spectory.com/

פתרונות הנגשה דיגיטלית

טלדור מסייעת לארגונים ציבוריים ולחברות מהמגזר הפיננסי והקמעונאי להפוך את השירות שהם מעניקים לציבור לנגיש – זאת באמצעות הנגשת מסמכים, אתרי אינטרנט ומובייל, עמדות שירות ומידע, מערכות הכוונה ועוד.
כאינטגרטור מוביל בשוק הישראלי, מסייעת טלדור ללקוחותיה להנגיש אתרי אינטרנט מורכבים על הצד הטוב ביותר, וממשיכה בתחזוקת הנגישות באתרים אלו, בכדי לשמור על עמידה בתקני הנגישות גם באתרים דינאמיים שמשתנים כל הזמן.

בתחום הנגשת המסמכים טלדור מייצגת פתרון ייחודי ופורץ דרך – קומפוזדוק - להנגשה בצורה פשוטה וקלה, במסגרת ימים בודדים מרגע קבלת המסמך וללא צורך בשינוי הפורמט.
בנוסף, כאחת מהחברות המובילות בישראל להקמה ותפעול של עמדות שירות ומידע, טלדור פועלת בהתאם לערכי וחוקי הנגישות בכדי להעניק לאנשים עם מוגבלויות חוויית שירות יעילה ומהירה.

בין המוצרים שאנו משלבים בעמדות המידע והשירות הציבוריות, הפיננסיות והקמעונאיות ניתן למצוא את ה-TTS , מנוע דיבור המיועד לאנשים המתקשים בקריאה, אשר הופך טקסט כתוב לקבצי אודיו במגוון שפות. מוצר משלים ל-TTS הוא שקע אוזניות, המהווה חיבור אודיו לרמקול המעביר את קבצי השמע אל צרכן השירות באופן ברור.

בנוסף, טלדור משתפת פעולה עם חברת "מהלב" הישראלית על מנת להטמיע את מערכות הסיוע המתקדמות הבאות לכבדי ראיה, כבדי שמיעה ובעלי מוגבלויות נוספות:

• Step Hear - מערכת המעניקה הכוונה קולית לאנשים בעלי לקויות. המערכת מורכבת מרכיב שמע המותקן במקומות אסטרטגיים כגון עמדות מידע, כניסות למבנים, מעליות ועוד, וכוללת שלט המאפשר למשתמשים ללחוץ על כפתור ההפעלה ולהתנייד בהתאם להכוונה הקולית.
• Loop Hear - מערכת שמע למכשירי שמיעה המסייעת לכבדי שמיעה להשתמש בעמדות מידע ושירות ברחבי הארץ באמצעות תשדורת ישירה של מידע אודיופוני אל תוך מכשיר השמיעה.
• Call Hear - מאפשרת לאנשים בעלי מוגבלויות המתקשים לקבל שירות בעמדות המידע לזמן סיוע בדמות מענה אנושי מתוך המוסד האחראי על עמדת השירות.

Core banking ופתרונות פיננסיים

ניסיונה העשיר ורב השנים של טלדור במתן שירותים מקצה לקצה למגזר הבנקאות, הביטוח וההשקעות - הפך אותה לחברת ה-IT המובילה בקרב מוסדות פיננסיים מובילים במדינת ישראל.
כחלק מהפרוטפוליו האדיר של טלדור למגזר הפיננסי, ובקשר ישיר לאסטרטגיית החדשנות והמובילות, טלדור משווקת בלעדית בישראל של מוצרי חברת Infosys-Finacle - מובילה עולמית בשירותים ופתרונות ליבה בנקאיים למגזר הפיננסי – מזה 10 שנים ברציפות (עפ"י גרטנר ופורסטר).

ערים חכמות ו- GIS

טלדור השכילה לנצל את הידע והניסיון הרב שיצרה באינטגרציה של חיישנים בעולמות ה- IOT מפרויקטים שביצעה כגון מערכת ארצית לניהול מערך הכבאות, תחנת מעבר בחברת חשמל ועוד, לטובת ערים חכמות. טלדור פיתחה והטמיעה מערכת לניהול אשפה בערים רבות בארץ ואף השביחה לאחרונה את היצע הפתרונות בשת"פ עם יצרנים טכנולוגיים מובילים מהארץ ומהעולם ומסוגלת לספק היום חיישנים בכל תחום פעילות הנדרש כיום בערים בישראל.
פתרונות טלדור לערים חכמות:

פתרונות מסורתיים - Safe City:
חיישנים לניטור רעש, זיהום אוויר, גז, מצלמות
תשתיות תקשורת פאסיבית ואקטיבית
תשתיות חדרי מידע (Data Center)
חדרי בקרה לניטור וניהול אירועים
אבטחת מידע וסייבר

פתרונות ייחודיים – טלדור:
• מערכת WCS
Waste Control System
מערכת IOT לשליטה מלאה באיסוף האשפה.
• התקנת חיישנים ו/או RFID
• תכנון ומעקב ביצוע אחר מסלולי תנועת המשאיות ופינוי האשפה
• התראות על מיקום המשאיות - נסיעה מחוץ לתיחום, אי שידור, השתהות משאית וקבלת התראות באופן מקוון
• בקרת פינוי טמוני קרקע - חסכון בעלויות הפינוי על סמך ניטור נפח התכולה של טמון הקרקע, התראות לפינוי עתידי, התראה על עלייה בטמפרטורה, תזוזה ועוד, שרידות גבוהה ועמידות בתנאי קיצון
• ניהול תחנות מעבר - זיהוי משאיות, זיהוי קבלנים, בקרה על משקל המשאיות, תעודות שקילה, ממשק למשרד לאיכות הסביבה ודוחות ייחודיים

אפליקציית מובייל מתקדמת, הכוללת:
• קבלת התראות משאית בזמן אמת
• הנגשת המידע - זמינות מכל מקום
• לוח מחוונים Dashboard
• חיפושים
• מפה (GIS)

פתרונות משלימים:
• אפליקציות ייעודיות לעולם השפ"ע
• מצלמות וסנסורים
• פתרונות GIS, סקרים ומיפוי
• מערכת מאסטרו לשליטה ובקרה בחירום ובשגרה
• שירותי מידע מתקדמים וכ"א מקצועי
• התממשקות למערכות כגון מוקדי 106 עירוניים ופיתוח ממשקים למערכות אחרות לפי דרישת לקוח

סיפור לקוח:
עם כניסת המערכת לפעילות בגבעתיים, נבדקו ההנפות בפועל ומסתבר כי רק 70% מפונה מתוך 100% מצופה.
המשמעות:
• חיסכון של 30% בתשלום ההנפות לקבלן = כיסוי עלות המערכת כבר בתחילת דרכה!
• הוצאת מיכלי אצירה מיותרים מהרחובות
• חישוב ותיקוף מסלולי פינוי

• מערכת מאסטרו
מערכת מתקדמת לניהול הקשר מול התושב בעיתות שגרה וחירום
פתרון אינטגרטיבי מקצה לקצה, המאפשר לרשויות המקומיות לשלוט באופן מקסימלי בנעשה בשטחה ולדאוג לביטחונם ורווחתם של תושביה. בלב המערכת נמצאת תוכנה המקצה משימות לגורמים שונים בעירייה, בהתאם לקשת רחבה של תרחישי חירום ושגרה שנקבעים מראש. עם הפעלת המערכת בהתאם לתרחיש חירום או שגרה ספציפי, מקבלים בעלי התפקידים התראה מיידית הכוללת רשימת משימות לביצוע, לרבות פריסת כוחות וציוד, הקצעת רכבים ואיוש מוקדים אסטרטגיים בשטח המוניציפלי.

במהלך האירוע, עוקב מנהל המערכת אחר יישום המשימות על גבי מסך בזמן אמת, בוחן את שיתופי הפעולה עם גורמים חיצוניים כגון משטרת ישראל והרשות הארצית לכבאות והצלה, ומקצה משימות נוספות בהתאם להתפתחויות בשטח. המאסטרו מסונכרנת עם מערכת GIS מתקדמת המספקת מידע גיאוגרפי דינאמי ותמונת מצב חזותית של המתרחש בשטח, ומסייעת לגורמים השונים לנהל את האירוע מתחילתו ועד להשבת הסדר השגרתי על כנו.

כוחה של מערכת המאסטרו טמון במענה המהיר, המדויק והיעיל למגוון תרחישים מוניציפאליים. המערכת בנויה להטמעה פשוטה בליבת מערך השליטה והבקרה של הרשויות המקומיות ומעוצבת באופן המאפשר לגורמים שונים לשלוט בה במהירות ולתפעלה על בסיס יום יומי שוטף.

Microsoft Dynamics XRM

פיתוח על פלטפורמה גמישה מבית מיקרוסופט המאפשרת לארגונים להקים מערכות השולטות טוב יותר במידע המועבר בין המחלקות השונות ולבצע אינטגרציה אופטימלית בין שלל המערכות הנמצאות בשימוש הארגון. הייחוד של יישום ה-XRM טמון בקלות שבה ניתן לבצע התאמה מירבית לצרכי כל לקוח ולקוח, לרבות ארגונים מסדר גודל קטן ובינוני. בנוסף, יישומי XRM מקצרים משמעותית את זמן הפיתוח והינם גמישים מספיק על מנת לשלב בתוכם פיתוחים מסביבות שונות כגון GIS, Sharepoint ועוד, כמו גם להשתלב בפרויקטים גדולים ומורכבים.

כשותפה בכירה של מיקרוסופט, הקימה טלדור מערך XRM מיומן המבצע פרויקטים מקצה לקצה בארגונים מובילים בישראל, שזקוקים לאיכות ולגמישות שמספקת פלטפורמת פיתוח חדשנית זו. בין היתר, פיתחה טלדור פלטפורמה מבוססת XRM עבור משחקי המכביה, הכוללים הרשמת משתתפים מרחוק, ניהול אונליין של הנתונים הרפואיים, הזמנת טיסות ומלונות בזמן אמת, פורטל חיצוני לספורטאים ועוד. בנוסף, טלדור מעניקה פתרונות פיתוח XRM לארגונים במגזר הממשלתי.

Microsoft SharePoint

פלטפורמה מתקדמת של מיקרוסופט המאפשרת ניהול משולב של מידע ותוכן באפיקים פנים וחוץ ארגוניים. כשותפה עסקית של מיקרוסופט, טלדור הינה בעלת ניסיון רב בשימוש ובהרחבת SharePoint באמצעות פיתוח ויישום על גבי הפלטפורמה. עם ניסיון מצטבר של עשרות פרויקטים מסוגים שונים, פעילות חטיבת ה-SharePoint של טלדור מתמקדת במספר תחומים עיקריים, וביניהם תכנון ובנייה של פורטלים ארגוניים, הקמת אתרי אינטרנט, בניית מערכות ניהול ידע, הקמת מערכות לניהול מסמכים ועוד. כמו כן, אנו מומחים בשדרוג והסבת נתוני מערכות לסביבת SharePoint וביצוע יישומים מתקדמים.

אנו מספקים פתרונות וליווי לכל חלקי הפרויקט, החל מריכוז דרישות ואיסוף מידע ועד לאפיון מערכתי, עיצוב גרפי, פיתוח, בדיקות, הטמעה והדרכה. בין לקוחותינו ניתן למצוא את הרשות לניירות ערך, אשר להם אתר מבוסס SharePoint 2013, שנהנתה מפיתוח ותחזוקת אתר אינטרנט מתקדם ואינפורמטיבי.

אנו גאים במיוחד ביישום פלטפורמת SharePoint עבור בתי הדין הרבניים. בין היתר, פיתחנו אתר תדמיתי עבור בתי הדין, הכולל מידע עדכני לגבי פעילות, אפשרויות איתור מידע בחיתוך לפי נושאים כגון גירושין, צוואות וירושות, החזקת ילדים, יהדות ועוד.
צריך פתרון מותאם אישית?
הודות לעבודה המקצועית של טלדור, מערכת ה- CRM מאפשרת כיום לנהל את הקשר בין שירותי בריאות כללית למבוטחיה באופן יעיל המשפר משמעותית את השירות ללקוח.
מנמ"ר שירותי בריאות כללית
מטרת הפרויקט הינה מתן שירות מהיר ויעיל לאזרחים, שיפור תהליכי הטיפול במסכים וניירת, המשך ביטולם ההדרגתי של הארכיבים הידניים ורישום וביצוע מעקב מסודר של כלל המסמכים המתקבלים במוסד
סמנכ"ל תקשוב ומערכות מידע במוסד לביטוח לאומי
טלדור תקשורת ראויה לתואר שותף השירות המצטיין של סיסקו בשל מקצועיותה הרבה בתחומי ה-Network Security VoIP, WAN, LAN וה-Contact Center. כפועל יוצא מכך, היקף העסקים של טלדור תקשורת מול סיסקו זינק בכ-33% בשנה החולפת.
סגן הנשיא של סיסקו לאזור אגן הים התיכון

לקוחותינו

לכלל לקוחותינו