תשתיות

צוות התשתיות המקצועי שלנו מתמחה בהובלת תהליכים לאורך מחזור החיים המלא של פרויקטים בתחום התשתיות – ייעוץ, תכנון, הקמה, ליווי, הטמעה ותחזוקה

אנו משרתים מאות לקוחות בישראל ובחו"ל מכל קשת המגזרים, לרבות המגזר הביטחוני, המגזר הממשלתי והמגזר התעשייתי. שיתופי הפעולה המקצועיים שלנו עם הספקים המובילים בעולם בתחום תשתיות המחשוב כגון: Cisco, HP, VMWare, Citrix, NetApp, Dell-EMC, Symantec, Microsoft, Oracle  ועוד מבטיחים גישה בלתי מוגבלת למידע ולחידושים פורצי דרך, ומאפשרים לנו להתאים פתרונות אופטימליים בתפירה אישית.

Full Data Center Solutions

פתרונות מקצה לקצה בתחום התקשורת והתשתיות
All Flash Array - solid state storage disk system that contains multiple flash memory drives
SDDCSolutions - פתרונות חדישים עם יצרנים מובילים: VMWare, Dell-EMC Vxrail, Cisco hyperFlex
BackupSolutions - ידע נרחב וניסיון עם לקוחות לאורך זמן, תוך שותפות עם יצרנים מובילים:
Dell-EMC, Veeam

אוטומציה

תשתיות אוטומציה מאפשרות לארגונים לבצע תהליכים שחוזרים על עצמם באופן ממוחשב ומדויק, ובכך לחסוך בזמן ובכוח אדם. תהליכים אלו כוללים ניטור, בקרה, משובים, התראות, גיבויים, טיפולים שוטפים ועוד.
טלדור מתמחה בהקמת שרתים ותשתיות אוטומציה ב-Data Centers, שתפקידם "לעשות יותר עם פחות": הקצאה אוטומטית של שרתים פיזיים ווירטואליים, ניהול מרכזי מחשוב, טיפול בעמדות קצה של משתמשים וניצול יעיל יותר של כוח האדם ארגון ע"י הפנייתו למשימות שלא ניתנות לביצוע ממוחשב. פתרונות אלו כוללים כלי ניהול ייעודיים, אשר מתממשקים בהתאמה מלאה למערכות ניהול התהליכים בארגון.

צוות המומחים שלנו מנוסה בניהול פרויקטים של אוטומציה מקצה לקצה, החל משלב אפיון צרכי הארגון ועד לשלבי ההקמה והתחזוקה. אנו משתפים פעולה עם היצרנים המובילים בתחום, וביניהם VMWare, Symantec ו-Cisco, על מנת לבנות פתרונות אוטומציה אינטגרטיביים ייחודיים, המקצצים באופן משמעותי בעלויות השוטפות של הארגון.

המשכיות עסקית

שירותי המשכיות עסקית מקיפים, שתפקידם לייצר פתרונות ארכיטקטורה המאפשרים זמינות רציפה של שירותי IT פנים וחוץ-ארגוניים בעת קריסת מערכות או אסון.
התשתית לתכנית ההמשכיות העסקית מתחילה בהגדרת מדיניות – אנו מסייעים ללקוחות שלנו להגדיר צרכים ארגוניים ולהבין את מכלול התפקידים שממלאה הטכנולוגיה בארגון, מי עושה מה במחלקת ה-IT , מה חשוב ללקוחות ועוד.

בהתאם למדיניות שהוגדרה, נבצע אפיון – נבדוק את תשתיות הלקוח, נבנה מערך גיבוי, נכין את תכנית השחזורים ונבדוק אילו יישומים צריך על מנת ליישם את המדיניות על הצד הטוב יותר. נכין את הקרקע לניהול תשתית רחבה, לקיצור זמני ההתאוששות מאסון ולעבודה ברמה של High Availability.

השותפות שלנו עם יצרני המוצרים המובילים בתחום כגון Vplex , SRM , Viper , Metro Cluster ו-Enterprise Vault מסייעים לנו לסנכרן בין בסיסי נתונים, לבנות מערך אחסון מרכזי ולהכין תשתית של המשכיות עסקית המורכבת משלל פתרונות ומנוהלת על ידי ישות מרכזית Shared Resource Management.

מערכות הפעלה ותשתיות אפליקטיביות

טלדור מתמחה בתכנון, הקמה ואופטימיזציה של מערכות הפעלה ארגוניות בכל סביבות העבודה (Microsoft, Linux, Unix) ושל תשתיות שירות תואמות, כגון תיבות דוא"ל, יישומי רישום והזדהות (Sign-In) ועוד.

כמו כן, אנו מן החברות המובילות בישראל בניטור, בקרה ותחזוקת בסיסי נתונים מסוג Oracle ו-SQL Server . אנו מציעים שירותי Service Center לבסיסי נתונים, הכוללים מעבר על לוגים ואיתור שגיאות, בדיקת גיבויים ושחזורים, ביצועים, מניעת תקלות, ביצוע Performance Tuning , שדרוגים, הסבות ועוד, תוך מתן מענה מהיר ומדויק לצרכי הלקוחות 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

ניהול מחזור חיי המידע

כחלק אינטגרלי מפאזל פתרונות ה-Data Centers מעניקה טלדור לארגונים מכל המגזרים מעטפת לניהול מחזור חיי המידע, הכוללת אחסון, גיבוי וארכוב. אנו משלבים ידע ומומחיות על מנת לנהל ולשמור על מידע ארגוני רחב היקף באופן חכם, נגיש וחסכוני.

פתרונות האחסון שלנו כוללים נצילות מידע, דחיסה, זיהוי "בלוקים" זהים, זמינות ופריסה נכונה לקראת גיבוי. אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של פתרונות אחסון במתארים שונים.

מומחי הגיבוי שלנו מבצעים גיבוי חכם ברמת ה-object , כמו גם שלל פעילויות מונעות כגון שחזורים, גיבוי באמצעות העתקים, זיהוי כפילויות מידע (יחס דחיסה גבוה) ועוד. בשלב הארכוב, אנו בונים מודולים של מידע נגיש בהתאם לסדרי חשיבות המידע ודרישותיו הפרטניות של הלקוח. במהלך השנים צברנו ידע רחב ומקיף ביישום פתרונות גיבוי וארכוב מידע, הכוללים את הטכנולוגיות והמאפיינים הבאים :

• יישום של גיבוי מרכזי של ה-Data Center
• גיבוי אתרים מרוחקים ( Branches) ושיכפול המידע לאתר הראשי
• גיבוי תחנות קצה / ניידים
• יישום טכנולוגית Backup to Disk / Backup to Tape ושילוב ביניהם
• יישום פתרונות גיבוי ושיחזור במתארי DR מקומי ומרוחק
• יישום יכולות ניהול וניטור כוללים של פתרון הגיבוי

Networking

למומחים של טלדור ידע וניסיון רב בהקמה, תפעול וניטור מקצה לקצה של מערכות תקשורת IP המתקדמות בישראל. בין אם מדובר במערכות איזון עומסים לעשרות ומאות שרתים פיזיים או ווירטואליים, אופטימיזציה של קווי תקשורת למיקסום ביצועים או השמת נראות מלאה של המידע העובר ברשת, אנחנו נדע לעצב את מערך התקשורת המתאים לצרכי הארגון שלך.

מאחורינו ביצוע של פרויקטים מהגדולים והמורכבים בארץ ובעולם, הכוללים תכנון והקמת מרכזי נתונים, תשתיות תקשורת, תשתיות טלפוניה, מוקדי שירות, מערכי אבטחת מידע ורשתות תקשורת אחודות. עד היום התקנו עבור הלקוחות שלנו מאות אלפי מבואות של רשתות תקשורת מקומיות ורשתות טלפוניה. בנוסף הקמנו אלפי עמדות של מוקדי שירות באתרים בכל רחבי הארץ.

בין תחומי ההתמחות שלנו אפשר למצוא תכנון והקמה של רשתות מקומיות ,(LAN) רשתות אלחוטיות, רשתות מרחביות ,(WAN) מערכות גישה אופטימלית לאינטרנט, יישום אבטחת מידע ואיכות שירות ,(QoS) יישומי ,RFID מערכות שליטה ובקרה לרשתות, יישומי מולטימדיה, VOIP ומערכות איזון עומסים מתקדמות (ADC).

המומחיות הרוחבית שלנו מאפשרת לנו לסייע לכם גם באופטימיזציה של ביצועי אפליקציות ברשת, ניהול כתובות IP, ניתוח פרוטוקולים ברמה גרנולארית גבוהה ותכנון מערכי תקשורת חדשניים המבוססים על רשתות וירטואליות ו/או מחשוב ענן המשלבים קול, וידאו ונתונים. עם השלמת הפרויקט, מערך המומחים שלנו עומד לרשותכם לתמיכה, בקרה, תחזוקה ותפעול תקלות באתר שלכם או מרחוק.

אנחנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם יצרני ציוד תקשורת ואבטחת מידע המובילים בעולם, לרבות Cisco ,Juniper, Alcatel- Lucent, Avaya, HP,F5, Check Point, Mcafee, Fortinet ואחרים. אנו מעניקים שירות לחברות וארגונים המובילים במשק הישראלי, לרבות בנקים, חברות ביטוח, ספקי תקשורת ואינטרנט, תאגידי היי-טק וארגונים מהמגזר הבטחוני.

Contact Center

טלדור מקימה ומתחזקת מערכי טלפוניה, מרכזיות ארגוניות ומוקדי שירות בארגונים במגוון מגזרים, החל מקופות חולים, עיריות וחברות ביטוח וכלה בחברות היי-טק וארגונים ביטחוניים.
אנו עובדים עם היצרנים המובילים בשוק, לרבות Cisco, Alcatel ו-Avaya , כאשר כל לקוח זוכה להתאמה מקסימלית של המוצרים המתאימים לצרכיו.

בתחום של מרכזיות ארגוניות, טלדור מפתחת פלטפורמות מבוססות UC המאפשרות לעובדי הארגון לבצע אינטגרציה בין פלטפורמות תקשורת בזמן אמת, לרבות טלפוניה, אינטרנט ווידאו. עובדי החברה מעודכנים בכל עת דרך המחשב בנוגע לזמינות של הקולגות שלהם, כאשר המחשב משמש פלטפורמה ל-Unified Messaging – קרי שיחות טלפון, התכתבות באמצעות האינטרנט, שיחות ועידה, קביעת פגישות, מסרי וידאו ועוד. לעובדי החברה ניתנת היכולת לשתף כל אחד בכל דבר כל זמן נתון ומכל מקום .הרצאות המוצגות בחדר הישיבות, לדוגמא, יכולות להיקלט בקלות ע"י מחשבי הנייד או האייפד של עובדי החברה הנמצאים במקום אחר.

בתחום של מוקדי שירות (Call Centers) , טלדור מציעה מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים ומסייעת ללקוחותיה לפתח אפליקציות בתפירה אישית לשוק הישראלי, כולל סרגלי כלים, מערכות דו"חות, תצוגות ב-Real Time , חייגנים ויישומי ניהול שונים. הצוותים המקצועיים שלנו יוצרים ממשקים מתקדמים ואינטגרציות בין מוקדי השירות לבין מערכות ארגוניות אחרות כגון מערכות CRM ו-IVR .
צריך פתרון מותאם אישית?
הודות לעבודה המקצועית של טלדור, מערכת ה- CRM מאפשרת כיום לנהל את הקשר בין שירותי בריאות כללית למבוטחיה באופן יעיל המשפר משמעותית את השירות ללקוח.
מנמ"ר שירותי בריאות כללית
מטרת הפרויקט הינה מתן שירות מהיר ויעיל לאזרחים, שיפור תהליכי הטיפול במסכים וניירת, המשך ביטולם ההדרגתי של הארכיבים הידניים ורישום וביצוע מעקב מסודר של כלל המסמכים המתקבלים במוסד
סמנכ"ל תקשוב ומערכות מידע במוסד לביטוח לאומי
טלדור תקשורת ראויה לתואר שותף השירות המצטיין של סיסקו בשל מקצועיותה הרבה בתחומי ה-Network Security VoIP, WAN, LAN וה-Contact Center. כפועל יוצא מכך, היקף העסקים של טלדור תקשורת מול סיסקו זינק בכ-33% בשנה החולפת.
סגן הנשיא של סיסקו לאזור אגן הים התיכון

לקוחותינו

לכלל לקוחותינו